Biznes MMA UFCUFC

Przyzwoite wyniki oglądalności UFC on FOX 16

Gala UFC on FOX 16 ściągnęła przed telewizory prawie 2,3 miliona widzów.

News zaktualizowany na końcu

Dodajmy od razu, że jak donosi dziennikarz Dave Meltzer, dane te – podane pierwotnie przez Television By Numbers – nie obejmują walki wieczoru gali UFC on FOX 16, w której TJ Dillashaw pokonał Renana Barao. Najprawdopodobniej zatem liczba średnio 2,29 milionów telewidzów śledzących sobotnią galę wyraźnie wzrośnie, gdy oficjalne dane zostaną opublikowane.

Sobotnia gala uzyskała też największy udział i najwyższy rating (0.9) w grupie komercyjnej 18-49.

W porównaniu z innymi letnimi galami z cyklu UFC on FOX, bo do nich najlepiej porównać sobotnie wydarzenie, gala wypadła przyzwoicie. Letnie UFC on FOX 12 z 2014 roku oglądało średnio 2,5 mln widzów (jest spora szansa, że wraz z oficjalnymi danymi UFC on FOX 16 przekroczy tę liczbę), a UFC on FOX 8 przed dwoma laty – 2,03 mln.

Poniżej średnia oglądalność wszystkich dotychczasowych gal UFC on FOX wraz z ratingami w kluczowej grupie komercyjnej 18-49.

UFC on Fox 1 – dos Santos vs Velasquez – 5,70 mln, 3.1
UFC on Fox 2 – Evans vs Davis – 4,57 mln, 2.2
UFC on Fox 3 – Diaz vs Miller – 2,25 mln, 1.0
UFC on Fox 4 – Shogun vs Vera – 2,36 mln, 0.9
UFC on Fox 5 – Henderson vs Diaz – 3,41 mln, 1.6
UFC on Fox 6 – Johnson vs Dodson – 3,77 mln, 1.7
UFC on Fox 7 – Henderson vs Melendez – 3,30 mln, 1.6
UFC on Fox 8 – Johnson vs Moraga – 2,08 mln, 0.9
UFC on Fox 9 – Johnson vs Benavidez – 2,41 mln, 1.0
UFC on Fox 10 – Henderson vs Thomson – 2,55 mln, 1.1
UFC on Fox 11 – Werdum vs Browne – 1,98 mln, 0.8
UFC on Fox 12 – Lawler vs Brown – 2,50 mln, 1.05
UFC on Fox 13 – dos Santos vs Miocic – 2,80 mln, 0.9
UFC on Fox 14 – Johnson vs Gustafsson – 3,04 mln, 1.8
UFC on Fox 15 – Rockhold vs Machida – 2,74 mln, 1.6
UFC on Fox 16 – Dillashaw vs Barao 2 – 2,75 mln, 1.7

AKTUALIZACJA z 29.07.2015 – według zaktualizowanych danych galę UFC on FOX 16 oglądało średnio 2,75 mln widzów, a rating wyniósł 1.7.

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Back to top button